Thursday, October 8, 2009

Awning Yang Sungguh Utuh..

Ni saya nak buktikan la sikit kan...keteguhan dan ke utuhan awning tudung yang saya jual ni...bukan nak menunjuk-nunjuk..tapi ini kisah benar..ramai pelanggan saya adalah pelanggan yang tetap. sekali beli nak lagi sebab awning tudung mmg terbentuk dengan canteeekkk selain kualiti jahitan dan corak serupa yang di butik terkenal..ni kira saya punyer first testing jugak la ni....

Mula-mula saya bentangkan awning serupa ini


Kemudian saya tindih dengan buku selama 5 minit.


Waaallaaaa.....awning tudung masih terbentuk dengan utuhnya walaupun tanpa digosok..pada hemat saya kalo kita gosok mesti lagi cantik...tengokla gambar ni..ni x iron ni tau...lepas angkat buku terus jek pakai...

Waahh..wahhh..wahhhh....HEBAK SUNGGUHHH AWNING TUDUNG CIK KINTAN...

No comments:

Post a Comment